دوربین مداربسته دیواری

دوربین مداربسته تبریز دیواری

مزیت دوربین مداربسته دیواری

دوربین مداربسته دیواری یا دوربین مداربسته بولت (Bullet) به شکل استوانه ای بوده و عموما فلزی هستند. این دوربینها معمولا کاربری بیرونی دارند و با توجه به مقاومت بدنه آنها نسبت به آب و رطوبت و همچنین شکل خاصشان برای محیطهای بیرونی یا شرایط سخت آب و هوایی مناسب هستند. این دوربینها در کیفیت های متفاوتی به صورت شبکه و آنالوگ ساخته می شوند و از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارند.

دوربین های دیواری عموما دارای دید در شب IR هستند. ای دوربین های معمولا دید در شبی با برد نسبتا بالا دارند. برد دید در شب دوربین مداربسته دیواری به تعداد و نوع LEDهای تعبیه شده بر روی دوربین وابسته است. توجه داشته باشید که برد دید در شب نوشته شده در کاتالوگ دوربینها به بالاترین برد پرتاب نور دوربین اشاره دارد و الزاما مشخص کننده برد مفید دید در شب دوربین نیست.

دوربین مداربسته تبریز-دیواری

انواع لنز

دوربین مداربسته دیواری تبریز دیواری از نظر نوع لنز به دو دسته لنز ثابت (Fixed lens) و لنز وریفوکال (Varifocal Lens) تقسیم می شوند. دوربین های دیواری با لنز ثابت معمولا با لنز ۳٫۶(~۷۰ درجه)، ۶(۵۰ درجه) یا ۱۲(۲۵ درجه) میلیمتر ساخته می شوند و دوربین های دیواری وریفوکال معمولا لنز ۳-۹(~۳۵ تا ۸۰ درجه) میلیمتر یا ۲٫۸-۱۲ (~۲۵ تا ۸۵ درجه) میلیمتر دارند. لینک فیسبوک

تکرار – سیستم های حفاظتی دیواری یا بولت (Bullet) به شکل استوانه ای بوده و عموما فلزی هستند. این دوربینها معمولا کاربری بیرونی دارند و با توجه به مقاومت بدنه آنها نسبت به آب و رطوبت و همچنین شکل خاصشان برای محیطهای بیرونی یا شرایط سخت آب و هوایی مناسب هستند. این دوربینها در کیفیت های متفاوتی به صورت شبکه و آنالوگ ساخته می شوند و از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارند.


دوربین مداربسته تبریز نیک آسان نمایندگی فروش و نصب انواع سیستم های نظارتی و حفاظتی