دوربین مداربسته سقفی

نظارت تصویری سقفی

دوربین مداربسته سقفی و دوربین مداربسته تبریز

مزیت دوربین مداربسته سقفی

دوربین مداربسته دام یا سقفی (Dome) به شکل کروی بوده و معمولا در زیر سقف نصب می شوند. دلیل اصلی استفاده از این دوربین مداربسته جلوگیری از جابجایی جهت دوربین و تغییر موقعیت لنز به وسیله اشخاص متفرقه می باشد.

این دوربینها در مواقعی که سیستم دوربین مداربسته در مکانهایی که تردد افراد زیاد است و احتمال دارد به صورت سهوی و یا عمدی جهت دوربین عوض شود استفاده می گردند.

دوربینهای مداربسته Dome معمولا زیبا تر و کوچکتر از دوربین های دیگر می باشند از این رو بسیاری از شرکتها و مؤسسات ترجیح می دهند از این نوع دوربین در ساختمان خود استفاده کنند.

دوربین مداربسته سقفی و دوربین مداربسته تبریز

محل نصب

دوربین مداربسته سقفی اغلب در مکانهایی استفاده می شوند که شما نمی خواهید افراد بدانند دوربین کدام جهت را از نظر می گذراند.

دوربینهای مداربسته سقفی می توانند یک سرپوش دودی و یا بدنه درونی سیاه رنگ داشته باشند تا مشکل بتوان تشخیص داد که لنز به کدام جهت اشاره می کند. دوربین های دام معمولا با یک لنز با فاصله کانونی ثابت و یا یک لنز با فاصله کانونی متغیر ساخته شوند.

محل نصب این دوربین ها ثابت بوده و قابل تنظیم بصورت ۳۶۰ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی می باشند. لینک دوربین مداربسته تبریز نیک آسان در اینستاگرام

دوربین مداربسته سقفی معمولاً در سیستم های حفاظتی و مراقبتی در رستورانها و لابی هتلها و درب اتوماتیک تبریز استفاده می شود و این بدین خاطر است که دوربین های دام به نسبت ظاهر شیک و زیبایی دارند و در راستای هدف حفظ زیبایی ساختمان می توانند به خوبی با محیط اطرافشان در هم آمیزند و هماهنگ شوند. هم چنین از آنها در انبار کالا و مغازه ها و محیط های تجاری و بازرگانی نیز استفاده می شوند.


دوربین مداربسته تبریز نیک آسان نمایندگی فروش و نصب انواع سیستم های نظارتی و حفاظتی و درب اتوماتیک تبریز