دوربین مداربسته صنعتی

دوربینهای صنعتی

دوربین مداربسته صنعتی و دوربین مداربسته تبریز

دوربین مداربسته صنعتی

دوربین مداربسته باکس (Box) معمولا مستطیلی شکل از جنس فلز یا پلاستیک هستند. مهمترین مزیت آنها امکان نصب لنز خارجی برای تهیه تصاویر با زاویه و عمق دید متفاوت می باشد لذا معمولا در کاربرد های تخصصی از این نوع دوربین مداربسته استفاده می شود. ولی عمومی ترین کاربرد این دوربینها برای زمانهایی است که نیاز به گرفتن تصویر در زاویه خیلی بسته باشد.

دوربین مداربسته صنعتی به طور عمومی فاقد دید در شب IR هستند. اما این دوربین های تصویر خیلی مناسبتری از محیط در نور کم به شما خواهند داد که استفاده از آنها را در محیطهای کم نور بسیار مناسب می کند.

دوربین مداربسته باکس تبریز

انواع لنز

دوربین مداربسته صنعتی می توانند مجهز به لنزهای متفاوتی باشند و این بزرگترین مزیت آنها است. به ویژه زمانی که شما به لنزی غیر متعارف نیاز دارید استفاده از دوربین مداربسته باکس به شدت توصیه می گردد. مطلب درب اتوماتیک تبریز را از اینجا مطالعه بفرمایید.

با توجه به بازه بزرگ لنزها و امکان انتخاب لنز این دوربینها از بین انواع لنزها این دوربینها بیشترین انعطاف پذیری را از نظر زاویه دید خواهند داشت. به صورت کلی در صورت نیاز به داشتن دوربینی با زاویه دید کمتر از ۲۵ درجه استفاده از دوربین های باکس بهترین گزینه خواهد بود. لینک فیسبوک

همانطور که گفته شد دوربین مداربسته صنعتی از لنز های بیرونی استفاده می کنند. انتخاب این لنز ها باید با توجه به خصوصیت های متفاوتی انجام شود اما دو خصوصیت از آنها اهمیت بیشتری دارند: نوع پایه لنز: پایه لنز دوربین های صنعتی معمولا یکی از دو مدل C و CS است.

در زمان انتخاب لنز حتما به نوع پایه لنز دوربین توجه کنید. میزان رزولوشن قابل پشتیبانی: میزان رزولیشن قابل پشتیبانی لنزها با توجه به اعوجاج سطح آنها مشخص می شود. برای دوربین های مگا پیکسل معمولا از لنزهای مگا پیکسل مناسب این دوربینها استفاده می شود که از نظر کیفیت و قیمت با لنزهای دوربین های آنالوگ متفاوت هستند.


دوربین مداربسته تبریز نیک آسان نمایندگی فروش و نصب انواع سیستم های نظارتی و حفاظتی و درب اتوماتیک تبریز